Šetřete čas se službou Rezervovat a vyzvednout

Vytvořte si rezervaci online a zboží si vyzvedněte na vaší prodejně již do 2 hodin. Ušetříte si čas a pobíhání po prodejně. To vše zcela zdarma.

Vytvořte si účet 

Abychom vám mohli zboží zarezervovat, musíme vás nejdřív znát. Vytvořte si u nás účet kliknutím na ikonku přihlášení v pravém horním rohu obrazovky a poté na tlačítko registrace. Registrace zabere pár vteřin a vaše údaje u nás budou v bezpečí. S vaším účtem získáte spoustu výhod:

  • Možnost rezervace zboží na prodejně zcela zdarma.

  • Historie objednávek a rezervací.

  • Přístup k fakturám za online nákup u nás.

  • Historii naposledy prohlížených produktů.

  • Zrychlené vyplňování objednávkových formulářů.

  • Možnost „objednat znovu“.

Zvolte si prodejnu a vytvořte si rezervaci 

Nejprve si zvolte svoji prodejnu a poté již můžete přidávat produkty do košíku pomocí tlačítka „Rezervovat“ pro dokončení rezervace jděte do košíku a klikněte na „Pokračovat k rezervaci“ abychom vám mohli dát vědět, že je zboží nachystané, potřebujeme váš e-mail a telefon. Pokud už ho známe, stačí rezervaci potvrdit. Na víc se ptát nebudeme.

Takto snadno a rychle si zboží rezervujete – my vám rezervaci potvrdíme a vy už zboží jen vyzvednete. Pohodlně, rychle, bez front.

Jak to funguje? 

  • Rezervované zboží bude nachystané nejpozději do 2 hodin.

  • Zboží vám pohlídáme 3 dny od data rezervace.

  • Za zboží platíte až při převzetí na prodejně.

  • Za službu samotnou nic neplatíte – zboží vám nachystáme zdarma.

  • Pokud přijedete autem, máme pro vás rezervovaná parkovací místa přímo u vchodu.

Nejčastější otázky a odpovědi

  • Kdy si mohu rezervované zboží vyzvednout?

    Zboží pro vás bude nachystané nejpozději do 2 hodin od rezervace. Zpravidla to ale bude dříve. Hned jak bude zboží nachystané, dáme vám vědět e-mailem. Než si pro zboží vyrazíte, vždy vyčkejte na potvrzovací e-mail, že je zboží nachystané – vyhnete se tak zbytečnému čekání.

    Po obdržení potvrzení si zboží vyzvedněte do 3 dnů v běžné otevírací době odborného centra.

  • Kde bude rezervované zboží nachystané?

    Podle velikosti zboží nachystáme rezervaci buď na hlavních informacích u vstupu do odborného centra nebo v DRIVE-IN ARENĚ. Informaci, kde se vaše zboží bude nacházet najdete v potvrzovacím e-mailu.

  • Co když si zboží nestihnu vyzvednout?

    Na expiraci rezervace vás upozorníme e-mailem. Pokud si budete přát, abychom vám rezervované zboží pohlídali ještě o trochu déle, kontaktujte naši přátelskou zákaznickou podporu na podpora@bauhaus.cz na tel. čísle +420 538 725 600 nebo využijte kontaktního formuláře a my se vám ozveme.

  • Jak probíhá platba za rezervované zboží?

    Za zboží platíte až v odborném centru při převzetí. Nemusíte si tedy odebrat všechny rezervované položky. Pokud jste na něco při rezervaci zapomněli, předáme vám nezaplacenou rezervaci v košíku a můžete pokračovat do prodejny jako obvykle. Pak zaplatíte na pokladně tak, jak jste zvyklí.

  • Mohu při platbě za rezervované zboží uplatnit věrnostní slevovou kartu?

    Ano – vzhledem k tomu, že platíte na prodejně, je možné použít vaši věrnostní kartu se slevou až 10 %. Nemáte ještě věrnostní kartu? Podívejte se, jak ji získat Věrnostní program.

  • Lze rezervované zboží stornovat?

    Ano. Pokud si přejete rezervaci stornovat, jednoduše nám napište na podpora@bauhaus.cz a my už zařídíme zbytek. Za storno nic neplatíte.

Máte nějaké další dotazy? 

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":""}}
{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":""}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás